Tiešsaistes semināra programma: 

Programma 14. decembrim, 14.00 – 18.00.

1. Partneru meklēšana preču un pakalpojumu virzīšanai. Kur atrast un kā sadarboties?

  • Kad sadarbība ar mārketinga mērķi nav iespējama
  • Partnervirzīšanas iespējamie mērķi
  • Potenciālo partneru meklēšanas un atlases principi un kritēriji
  • Vai partnersadarbība luksusa cenu kategorijā ir iespējama?
  • Partnersadarbības formas
  • Samaksas par partnervirzīšanu iespējamās formas
  • Stratēģiskie un taktiskie partneri
  • Dīvaino partnersadarbības faktu piemēri

2. Nekādu atlaižu! 38 klientu nemateriālās motivācijas veidi.

  • Mūsdienu virzīšanas lāsts – atlaides. Vai iespējams iztikt bez tām?
  • Kāpēc tieši šobrīd ir īpaši aktuāls jautājums par atlaižu aizvietošanu ar citiem līdzekļiem?
  • Stimulējošā labuma jēdziens un vērtēšanas kritēriji. Kādam jābūt stimulam, lai trafiks būtiski pieaugtu?
  • Nemateriālie stimuli ātrai klientu piesaistīšanai (iespēja saņemt sev ērtu servisu; slavas porciju; saņemt daļu no slavenā cilvēka slavas; saņemt komplimentu; noskatīties šovu – kopā 38)
  • Autores unikālā tehnoloģija klientu nemateriālās stimulēšanas efektivitātes novērtēšanai
  • Ideju ģenerēšana klausītājiem

 Programma 16. decembrim, 14.00 – 18.00.

1. Kā izveidot klientu kopienu un piepildīt to ar dzīvi?

  • Klientu kopienas veidošanas mērķi.
  • Offline vai online kopiena?
  • Ar ko iesākt? Kuru platformu izvēlēties un kāpēc?
  • Kā piepildīt kopienu ar dzīvi un saturu? Kādas aktivitātes formas ir pieļaujamas un iespējamas tieši jūsu kopienā?
  • Kā padarīt klientu kopienu pievilcīgu dalībnieku acīs, kā padarīt tos par jūsu faniem?
  • Kā iesaistīt klientus kopienas dzīvē?
  • Ideju ģenerēšana vienam no meistarklases dalībniekiem?

2. “17 veidi, kā piepildīt cenu ar vērtību bez atlaidēm”. Tikai alkatīgiem, bet gudriem biznesa virzītājiem.

  • Nekas nemaksā “dārgi” vai “lēti”. Cilvēki vienkārši ne vienmēr saprot, kāpēc TAS maksā tik daudz. Ja cilvēks nesaprot, kā rodas šāda cena, tad tā ir jūsu problēma. JŪS viņam to neesat izskaidrojuši. Ja cenu uztver kā adekvātu vērtībai, tad to uzskata par taisnīgu un neapspriež.
    Un klients nejautā par atlaidēm!
  • 17 veidi, kā piepildīt produkta cenu ar vērtību. Un tikt vaļā no jautājumiem par cenu
  • Ideju ģenerēšana vienam no meistarklases dalībniekiem

Ko iegūs tiešsaistes semināra dalībnieki? 

  • Jaunas idejas jūsu preču un pakalpojumu virzīšanai;
  • Izdales materiālu komplektu, kas ļaus katram dalībniekam uzreiz novadīt treniņu sava uzņēmuma darbiniekiem;
  • Klientu trafika pieaugumu vidēji par 40%.

Auditorija: 

  • biznesa īpašnieki,
  • mazā biznesa vadītāji,
  • mārketinga speciālisti.

Tiešsaites semināra norises datumi un laiks: 

2020. gada 14. un 16. decembrī no plkst. 14.00 līdz 18.00 

Ija Imšiņecka

  • Spēlējošā biznesa trenere, pirmo treniņu novadīja 1998. gada oktobrī
  • 100% pašas autores izstrādātas tehnoloģijas klientu piesaistīšanai un noturēšanai
  • Starptautiskas klases eksperte
  • Unikālas sistēmiskās virzīšanas tehnoloģijas radītāja
  • Izstrādā biznesa virzīšanas programmas kopš 1993. gada
  • Vairāk nekā 400 veiksmīgi realizēti projekti
  • 40 Krievijas pilsētās
  • 5 valstīs
  • 14 grāmatu autore par biznesa virzīšanu

Intervija ar treneri

Facebook

Ija Imšiņecka