Par mūsdienu jauno paaudzi runā dažādi: grib, lai viņiem uzreiz būtu viss, bet negrib strādāt, neatiet no interneta, neinteresējas gandrīz ne par ko... Tomēr daudzās vietās palielinās jauniešu dibinātu veiksmīgu jaunuzņēmumu skaits, tie attīstās straujāk nekā pieredzējušo un “dzīves rūdīto” uzņēmēju projekti.

  • Kas slēpjas aiz šīm izpausmēm?
  • Kāds ir galvenais efektivitātes noslēpums jaunajos laikos?
  • Kā veidot efektīvu un produktīvu paaudžu dialogu?
  • Kā izmantot paaudžu atšķirības, lai veiksmīgi attīstītu jūsu uzņēmējdarbību?
  • Kas šo mērķu sasniegšanai jau šobrīd ir jāmaina jūsu darbā ar personālu, jūsu sortimentā, jūsu iepakojumā, jūsu reklāmā?

Kurss “Paaudžu mārketings” stāsta par jauno biznesa domāšanas modeli, kas ļaus mainīt ierasto viedokli par to, kā ietekmēt visas paaudzes un pārdot kaut ko visām paaudzēm.

Meistarklases programma: 

  • X, Y un Z paaudzes dzīves uzdevumi
  • Kas mums ir līdzīgs un ar ko mēs kardināli atšķiramies cits no cita?
  • Kur darbojas un nedarbojas paaudžu teorija?
  • Pozitīva attieksme pret divu paaudžu kultūru
  • Galvenās īpatnības: jaunā biznesa paaudze, jaunā uzņēmēju paaudze, jaunā darbinieku paaudze, jaunā patērētāju paaudze
  • Kā rīkojas dažādu paaudžu pircēji? Kas, kā un kam mums ir jāpārdod?
  • Kā šobrīd uztver reklāmu? Kādas paaudžu īpatnības ir jāņem vērā, izstrādājot reklāmas kampaņas? Jauni jūsu preču un pakalpojumu reklāmas, prezentēšanas un popularizēšanas likumi un paņēmieni
  • Kā jaunā, uz klientu vērstā pieeja atšķiras no klasiskās un pierastās? Kā veidot jaunas servisa formas?
  • Kāda būs nākamā lojalitātes programmu paaudze?
  • Kā strādāt ar jauniešiem? Jauni darbinieku pārvaldības likumi un principi: gan jauniem, gan pieredzējušiem speciālistiem. Kādi ir nosacījumi, lai jaunieši būtu veiksmīgi?
  • Ko nozīmē “man pie jums ir garlaicīgi”, vēlēšanās saņemt lielu algu un bieža darbavietu maiņa?
  • Jūsu biznesa dzīves cikla paildzināšanas principi, tā pārvietošana jaunās paaudzes vērtību struktūrā
  • Reversais mārketings kā jauno laiku mārketings
  • Paaudžu dialogs no mārketinga skatpunkta

Ko jūs iemācīsieties? Meistarklases dalībnieku sasniegtais rezultāts: 

  • Dalībnieki uzzinās par paaudžu mārketinga koncepcijas pamatnostādnēm
  • Mācīsies saprast, kā strādāt ar jaunās paaudzes pārstāvjiem kā ar saviem darbiniekiem, partneriem un klientiem

Meistarklases auditorija: 

  • Uzņēmumu īpašnieki
  • Uzņēmumu vadītāji
  • Mārketinga direktori un speciālisti
  • Pārdošanas direktori, pārdevēji

 

Arkādijs Cukers

Stratēģisko konsultāciju centra (Tomska‒Novosibirska) vadošais partneris, biznesa pasniedzējs un stratēģiskā mārketinga konsultants, biznesa attīstības stratēģiskās modelēšanas tehnoloģijas autors, kopš 1993. gada ‒ pasniedzējs konsultants, ir vadījis vairāk nekā 700 konsultāciju projektus celtniecības, celtniecības materiālu ražošanas, naftas ķīmijas, mašīnbūves, pārtikas rūpniecības, sakaru un telekomunikāciju, plašsaziņas informācijas līdzekļu, izglītības, mazumtirdzniecības, restorānu un rekreācijas biznesa jomā. Arkādija projektu ģeogrāfija: ASV, Spānija, Vācija, Kazahstāna, Baltkrievija, Krievija, Latvija.

Arkādijs Cukers - Facebook

Arkādijs Cukers par īslaicīgām grūtībām

Arkādijs Cukers