Treniņa programma

  • Pārdošana banku sektorā: atšķirības un specifika.
  • Vēlies labi pārdot bankas produktus – maini domāšanu.
  • 25 punkti par Toma Pītersa banku pārdošanu.
  • Kā pareizi pārdot tikšanos pa telefonu jaunam klientam?
  • Algoritmu izstrāde, zvanam nepazīstamam klientam.
  • Zvana mērķis- Norunāt vizīti ar vecāko privātbanķieri vai pārliecināt klientu atvērt kontu Jūsu bankā.
  • Treniņš „Aukstie” zvani klientam.
  • Pirmais kontakts ar klientu.
  • Klientu vajadzību noskaidrošana un noteikšana, kurš bankas produkts viņam visvairāk vajadzīgs.
  • Spīdoša Jūsu bankas un produkta prezentācija.
  • Pirmā kontakta tehnoloģiju treniņš.
  • Jūsu bankas norēķinu produktu pārdošana (atvērtie konti, debeta un kredīta kartes).
  • Depozītu pārdošana.
  • Krājkontu pārdošana.
  • Investīciju produktu pārdošana.
  • Krusteniskā pārdošana, kā klientam, kurš atnācis pēc viena produkta, pārdot vienu, divus citus produktus?
  • Darbs ar iebildumiem.
  • Iebildumu veidi Jūsu bankas norēķinu un investīciju produktu pārdošanā.
  • Iebildumu atspēkošanas veidi.
  • Grūtāko iebildumu, no klientu puses, atspēkošanas treniņi.
  • Bankas produktu pārdošanas noslēguma treniņi.
  • Pienākumu saraksta saņemšana no Klienta un dokumentu noformēšana.
  • Papildus pārdošana.
  • Papildus pārdošanas tehnikas treniņi.
  • Neformālie kontakti ar potenciālajiem klientiem saviesīgos pasākumus.
  • Iemaņu attīstīšana būt „interesantam” un pievilcīgam priekš potenciālā klienta.
  • Iemaņu attīstība, kā eleganti „prezentēt” Klientam lūgumu, lai ieteiktu mūsu banku saviem draugiem un partneriem.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Treniņā Jūs apgūsiet jaunas iemaņas darbā ar VIP klientiem, iemācīsieties vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar jaunajiem un esošajiem klientiem, droši un ar humoru izmantosiet trikus bankas produktu pārdošanā, iepazīsieties ar profesionālās argumentācijas paņēmieniem un veidiem, kā uzveikt pašus grūtākos iebildumus, un kopumā pārdosiet vairāk un labāk...

Treniņa auditorija

Dotais treniņš noderīgs privāt un personāl baņķieriem, banku menedžeriem, kuri ne tikai apkalpo VIP klientus, Bet arī piesaista savai bankai papildus aktīvus. Dotā programma veiksmīgi tika realizēta daudzās komercbankās Latvijā, Krievijā un Moldovā.

Nodarbības

Nodarbības notiek grupās, katra līdz 10-15 cilvēkiem. Divas dienas, no 10:00 līdz 18:00, ar pārtraukumiem kafijas pauzi un pusdienām.

Aleksejs Saveļjevs

„Adros Baltija” direktors un vadošais speciālists, vairāk nekā 27 gadus realizē personāla atlases projektus latvijas un ārvalstu kompānijām, praktiskais psihologs, kursu autors.

Linkedin

Aleksejs Saveļjevs