Treniņa programma

  • Klienta meklēšana, viņa izzināšana, sagatavošana pārdošanai.
  • Lai varētu dārgi pārdot, nepieciešams perfekti pārzināt klientu, viņa problēmas un grūtības.
  • Pirmais kontakts ar klientu, tehnikas kontakta veidošanā, kā iekarot klientu pirmajās divās sarunas minūtēs?
  • Klientu vajadzību noskaidrošana, jeb dārgi pārdot iespējams tikai tad, ja saproti, kur klientam „sāp” .
  • Kā pareizi sevi noskaņot, lai pārdotu par „dārgām” cenām?
  • Pārdošana par „dārgām” cenām, argumentu izstrāde.
  • Deviņi „dārgās” pārdošanas noslēpumus.
  • Domāšanas un dzīves uztveres maiņa, lai sekmētu dārgo pārdošana.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Treniņā jūs iegūsiet jaunas iemaņas darbā ar klientiem, iemācīsieties vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši un ar prieku izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā, iepazīsieties ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, un kopumā pārdosiet vairāk un dārgāk kā konkurenti!

Treniņa auditorija

Dotais treniņš ir noderīgs pārdevējiem, brendu menedžeriem, pārdošanas menedžeriem, tirdzniecības nodaļu vadītājiem, mārketingu menedžeriem.

Aleksejs Saveļjevs

Praktiskais psihologs, nu jau 22 gadus vada treniņus par pārdošanu un pārrunu tehnoloģijām. Kompānijas Adros Baltija direktors, kurš ik nedēļu veic vairākas dārgās pārdošanas par summām no 3 000 EUR un vairāk.
Aleksejs Saveļjevs