Gatavojamies iebildumiem

  • Kontakta mērķis ar klientu; atšķirīgas pārdošanas pieejas; pārdošanas procesa tehnoloģiju vadība (uzmanības, intereses, emociju, klientu uzticības, domu un risinājumu vadība);
  • Kā atšķirt iebildumus no atteikuma un kā pareizi un efektīvi reaģēt?
  • Kā atteikties pret iebildumiem un kā tos uztvert (attieksme un psiholoģiskā gatavība); Sevis un pārdošanas procesa vadība.
  • Argumentu sagatavošana.

Iebildumu iemesli; iebildumu novēršana;

  • Barjeras pārdošanā;
  • Menedžeru kļūdas, kuras noved pie klientu iebildumiem; to novēršana;
  • Iespējamie mērķi un klientu motīvi; tehnoloģijas, lai atklātu klientu motīvu signālus;
  • Iebildumu tipi un veidi atkarībā no pārdošanas procesa attīstības etapa, kā arī atkarībā no uzmanības līmeņa, intereses, emocionālā kontakta (iebildumu matrica);
  • Ko darīt (un ko nedarīt), lai novērstu klientu iebildumus;

Iebildumu pārvarēšana

  • Tehnoloģijas «filtrs», «spogulis», «tilts», «АВС», «prizma», «bumerangs» un citi;
  • 100+ atbilžu piemēru uz iebildumiem «Dārgi», «Padomāšu», «Ir piegādātājs» un citi;

Atbildes uz iebildumiem

  • Lai noteiktu klienta uzvedības tipu signālus (sarakstē, pa telefonu, tikšanās laikā). Uzvedības prognozēšana un klienta reakcija atkarībā no viņa uzvedības veida.
  • Iebildumu pārvarēšana ar pareizu komunikācijas stilu izvēli, tēmas un sarunu mērķi, vadošie motīvi, “frāze – balzāms” un “nepieļaujamās frāzes”. Efektīvu pārliecināšanas veidu izvēle.
  • Atkarībā no klientu uzvedības veida iebildumu stratēģijas reakcijas. Asu emocionālu iebildumu un konfliktu formu pārvarēšana.
  • Atbildes uz iebildumiem.

Nostiprinām zināšanas un trenējam prasmes darbā ar iebildumiem.

Vingrinājumi, lai nostiprinātu prasmes un tiktu galā ar iebildumiem. Tehniku apvienošana un pārdošanas skriptu atbildes; Kopīgo un personīgo pārdošanas etalonu izveidošana. Pārdošanas grāmatas izveidošana un papildināšana. Rīcības plāna ieviešana.

Treniņa laikā jūs apgūsiet sekojošo rezultātu:

  • Instrumentus kā pārdot dārgi;
  • 76 instrumentus, lai atspēkotu un novērstu iebildumus;
  • Ja iebildumi, tomēr parādās, tad Jūs iegūsiet 1000 gatavas frāzes-atbildes uz tiem, tajā skaitā 500+ atbildes uz iebildumu «DĀRGI»;
  • Jūs uzzināsiet 50 zināmākos iebildumus «dārgi» un kā saprast, ko ar to bija domājis klients un spēsiet izvēlēties atbildes variantu, kas darbojas.
  • Jaunus instrumentus ar kuru palīdzību Jūs paaugstināsiet veiksmīga darījuma procentus un pārrunas ar klientiem un/vai piegādātājiem;
  • Katrs dalībnieks sev iegūs vienkāršu rīcības programmu, lai uzlabotu savu personīgo pārdošanas konversiju un vidējo darījuma summu, vingrinājumi katru dienu 3 nedēļu laikā un vēl vairāk.

Ko iegūs jūsu kompānija?

  • Pārdošanas apjoma palielināšanos saistībā ar menedžeru jauni apgūtajiem pārdošanas instrumentiem.
  • Pārdošanas apjoma palielināšanos balstoties uz menedžeru iegūtajām prasmēm – pārdot bez atlaides.
  • Vidējās darījuma summas palielināšanu.
  • Pārdevēju profesionalitātes līmeņa paaugstināšanu.

Treniņa auditorija

Treniņš būs noderīgs tiem, kuri pārdod, ved pārrunas ar klientiem, saskarās ar iebildumu “dārgi” un vēlas veiksmīgi ar to tikt galā 99 gadījumos no 100.

Online - treniņa norises datums un laiks

2020. gada 26. maijā no plkst. 11.00 līdz 19.00 

Klientu atsauksmes

Boriss Žalilo

Pats titulētākais Krievijas biznesa treneris, ar starptautisku veiksmīgu pieredzi, strādā 15 valstīs, dibinātājs Business Solutions International. 2016 gada biznesa treneris. Ietilpst starp desmit labākajiem Krievijas pārdošanas treneriem, Zelta treneris (2014). Praktiska darba pieredze kā vadītājam. Divdesmit gadu veiksmīga trenera – konsultanta darba pieredze, novadīti 3000 treniņi, apmēram 40000 stundu, piedalījušies 50000 un vairāk dalībnieki no Krievijas, Latvijas, Ukrainas, Armēnijas, Kazahstānas, Azerbaidžānas, Moldāvijas, Gruzijas, Baltkrievijas, Kanādas, ASV. Grāmatu autors «Книга директора по сбыту», «Шпаргалка проДАж», «БИЗНЕСХАКИ: Полезные и вредные советы для руководителей», «Антискидка», «Мобилизация персонала», arī 150 rakstiem, 8 grāmatām un virkni videotreniņiem un audiotreniņiem.
Boriss Žalilo