Treniņa programma

  • Sagatavošanās sarunai ar klientu- veiksmes atslēga tālākai sadarbībai;
  • Zvans klientam- kā ieinteresēt klientu jau telefonsarunas laikā;
  • Kā telefonsarunā pārdot tikšanos?
  • Kā vadīt sarunu, tiekoties ar klientu?
  • Ko nozīmē būt elastīgam sarunu laikā?
  • Jautājumi - pārdevēja instrumenti - kā tos pareizi izmantot;
  • Kā runāt par produktu un tā cenu? Klientu iebildumi, to klasifikācija;
  • Kā klienta iebildumus izmantot, lai pārdotu?
  • Darījums, tā slēgšana.
  • Pārdošanas triki.
  • Turpmāko attiecību veidošana.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Treniņā Jums būs iespēja iegūt papildus jaunas iemaņas, vieglāk un daudzveidīgāk saprasties ar klientiem, tajā skaitā ar “grūtajiem” klientiem, vieglāk un rezultatīvāk vadīt pārrunas, papildināt zināšanas par prezentācijām, mērķtiecīgi vest klientu pretī darījuma noslēgšanai, elastīgāk uzvesties kritiskās situācijās un pats galvenais – strādāt radoši un ar azartu.

Klientu atsauksmes

Treniņa auditorija

Treniņš būs lietderīgs pārdevējiem, klientu konsultantiem, mārketinga menedžeriem un viņu vadītājiem, visiem, kas nodarbojas ar pārdošanu, klientu piesaisti!

Norises vieta

Nodarbības notiek grupā no 10 līdz 15 cilvēkiem, no 10.00 līdz 18.00 ar kafijas pauzi. Reģistrācija un rīta kafija no plkst. 9:45 līdz 10:00. Treniņš notiek Radisson Blu Daugava. Adrese: Rīga, Kuģu ielā 24.

Aleksejs Saveļjevs

Praktiskais psihologs kam ir 22 gadu pieredze pārdošanas tehnoloģiju un vadības mākslu semināru un treniņu vadīšanā, Mākslas maģistrs (LKA), Disney Institute sertifikāts (Orlando, Florida, ASV), Adros Baltija direktors.
Aleksejs Saveļjevs