Treniņa programma

Strategiska pardosanas vadiba

  • Tirgus analīze. Uzņēmuma vieta šodienas tirgū.
  • Orientieri krīzes periodā.
  • Jaunas mērķauditorijas noteikšana, darba ar tiem izvērtēšana.
  • «Naudīgs klients». Viņa vajadzību noskaidrošana.
  • «Sortimenta uzdevums»: veidot ienākumus 365 dienas gadā un 24 stundas diennaktī.

Operativas vadisanas instrumenti

  • Sanāksmes, uzdevumu sadalījums.
  • Precīza atskaites sistēma.
  • Pārdošanas plānošana un izpildes kontrole.
  • Budžets, budžeta plānošana.
  • Pārdevēju atlase, darbam nepieciešamās kompetences, atestācija.
  • Motivācijas modeļi. Pārdevēju motivēšana.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Treniņā Jūs iegūsiet pilnīgu skatījumu uz pārdošanas vadību. Sapratīsiet, kuri klienti ļauj Jums vairāk pelnīt, analizēsiet produktu sortimentu, atradīsiet brīvo vietu, iespējas tirgū, apgūsiet rezultatīvas tirdzniecības nodaļas komandas veidošanu. Iepazīsieties ar metodēm, kas ļauj kontrolēt pārdevējus, atradīsiet neefektīvas pārdošanas iemeslus, kā arī iespējas palielināt pārdošanas apjomus. Treniņa rezultātā pārdošanas nodaļas efektivitāte paaugstināsies par 10- 30%.

Treniņa auditorija

Treniņš izstrādāts uzņēmumu īpašniekiem, vadītājiem, tirdzniecības, pārdošanas nodaļu direktoriem.

Aleksejs Saveļjevs

Adros Baltija direktors, psihologs, jau 22 gadus vada treniņus par pārdošanas vadību un pārdošanas personāla atlases tehnoloģijām.
Aleksejs Saveļjevs