Treniņa programma

  • Asu pārrunu pazīmes, konfliktu pārvarēšanas scenāriji
  • Organizāciju kontakti – analīzes un informācijas saņemšana no klienta turpmākai pārrunu virzībai, veidojot uzticamas attiecības. Kurā posmā attiecības ir efektīvākas? Klienta komforta zonas definēšana un ilgtermiņa parteru attiecību formulēšana.
  • Darbs ar vajadzībām – klienta pamata un speciālās biznesa vajadzības. Precīzs darbs ar aktuālām vajadzībām.
  • Informācijas iegūšana –nepieciešamās informācijas iegūšanas principi. Ievākt datus par organizāciju un individuāli par klientiem. Noteikumi kā atrisināt dialogus.
  • Taktiska klienta vadība – atpazīt klienta taktiku, izmantot to savā labā. Klientu uzvedības veidi pārrunās. Manipulācija. Lineārās un tirgus pārrunas. Darbs ar iebilbumiem par preču un pakalpojumu izmaksām. Kā strādāt ar reāliem iebildumiem. Tipiskās manipulācijas analīze un pretestības veidi. Darbs ar svarīgiem un nozīmīgiem klientiem.
  • Pārliecinoša ietekme – Pārliecināt klientu neizrādot pretestību. Tehniski un psiholoģiski pārliecināšanas paņēmiemi. Aizsardzība pret manipulāciju. Metodes, lai stiprinātu argumentus. Faktoru ietekme.
  • Agresija pārrunās – Tiešās agresijas gadījumos pārķert sarunu partneri, ja pārrunas negūst labumu no konflikta.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

  • Pārliecību efektīvi pārvaldīt asas un sarežģītas pārrunas.
  • Iniciatīvas uzņemšanos kā vadīt pārrunu procesu un sarunas partneri pie sev vēlama rezultāta.
  • Paaugstināsiet pārrunu efektivitāti ar „atslēgu” un VIP klientiem.
  • Spēsiet novērst asas pārrunas.
  • Varēsiet pārvaldīt klienta emocijas un savu emocionālo stāvokli.
  • Izstrādāsiet personīgās profesionālās pārrunu kompetences.
  • Izmantosiet daudz vērtīgus, daudznozīmīgus mainīgos lielumus personīgās pārrunās.
  • Pārskatīsiet lielāko iespējamo scenāriju skaitu, ņemot vērā Jūsu mērķus un Jūsu partnera intereses.
  • Pratīsiet atpazīt pārrunu taktiku, izmainot un iemācoties pārvaldīt situāciju savā labā ar Jūsu pārrunu partneri.

Treniņa auditorija

Treniņš būs noderīgs pārrunu veicējiem, pārdevējiem ar pieredzi (tie, kuri jau ir iepazinušies ar pārdošanas treniņa pamatiem), pārdošanas nodaļas vadītājiem un visām uzņēmuma struktūrvienībām, direktoriem un biznesa īpašniekiem. Ja Jūsu pienākumi ir saistīti ar svarīgu un sarežģītu pārrunu vadīšanu, tad šīs apmācības ir priekš Jums!

Aleksejs Saveļjevs

Praktiskais psihologs, Disney Institute sertifikāts (Orlando, Florida, ASV), jau 22 gadus vada treniņus par pārdošanām un pārrunu tehnoloģijām, kompānijas Adros Baltija direktors.
Aleksejs Saveļjevs