Treniņa programma

  • Gatavojaties pārdošanai veikalā!
  • Kādēļ pircēji nemīl pārdevējus: galvenie iemesli pircēju nepatikai.
  • Interesants pirmais kontakts ar Klientu.
  • 37 vienkārši paņēmieni, kā likt pasmaidīt klientam. Vajadzību noskaidrošana: Kā noskaidrot ienākšanas veikalā mērķi?
  • Kā pārdot dārgu preci un kā pārdot dārgāk kā konkurentiem?
  • Prezentācija, argumentācija un darbs ar iebildumiem.
  • 27 viegli veidi kā atteikt klientam atlaidi.
  • 7 eleganti veidi kā beigt pārdošanu un saņemt no klienta naudu.
  • Kā pārdot vēl 3-4 priekšmetus papildus? Papildus pārdošana kā „tīrā peļņa”!
  • 5 metodes kā pārvērst pircēju par kompānijas «fanu», un bezmaksas reklāmas nesēju.
  • Pārdevēju motivācija un kontrole.

Treniņa laikā jūs apgūsiet

Kā palielināt veikala apgrozījumu par minimums 14%?

Treniņā Jūs iemācīsieties paši apmācīt pārdevējus un panākt lai viņi:

  • veiksmīgi veido pirmo kontaktu ar pircēju,
  • noskaidro viņa vēlmes,
  • aizraujoši prezentē savu preci vai pakalpojumu,
  • efektīvi strādā ar jebkādiem iebildumiem,
  • bez kautrēšanās beidz pārdošanu un pārdod vēl papildus.

Treniņa auditorija

Treniņš būs noderīgs tiem, kas darba interviju laikā vēlas būt uzvarētāji, un tiem, kas ir darba meklējumos.

Nodarbības notiek grupā no 10 līdz 15 cilvēkiem, no 10.00 līdz 18.00 ar kafijas pauzi. Reģistrācija un rīta kafija no plkst. 9:45 līdz 10:00. Treniņš notiek Radisson Blu Daugava. Adrese: Rīga, Kuģu ielā 24.

Aleksejs Saveļjevs

Aleksejs Saveļjevs. Kompānijas Adros Baltija direktors, specializējies pārdošanā salonos. Pēc klientu teiktā: „Pēc Alekseja treniņiem, pārdošanas apjoms pieaug par 13-27%”.
Aleksejs Saveļjevs